Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 En Stark smärta och saknad

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

En Stark smärta och saknad  Empty
InläggRubrik: Sv: En Stark smärta och saknad    En Stark smärta och saknad  Icon_minitimeons jul 14, 2010 12:54 am

Hej

det är så hemskt och gör så ont i mig, går bara ner i vikt hela tiden också. Kan inte slappna av. Allt känns som en ond dröm. Så när jag vaknar så får man höra hennes röst i telefonen. Men istället vaknar jag med svetten rinnande från kroppen, darrar som ett asplöv. Har fått öka min dos av antidepp medecinen också. Sen har jag så fruktansvärt svårt att prata i mobilen och att gå ut, skäms för min kropp så mycket.









Eriiza skrev:
Jag förstår din smärta.
Har också problem med min nattmedicin.
Och kan inte sova, är trött som fan, men kommer
aldrig ned i varv.

Har fått ta trippla doser utav den och en helvetes
massa neuroleptika och alkohol på det hela.
Men inte fan har det hjälpt..
Min läkare är för övrigt på semester - igen !

Hoppas på att få svar i veckan.

Och hoppas för din skull att du kan få ordentlig medicin och blir lugnare i själen
. I love you

Tearsofanangel skrev:
Har inte skrivit här på länge men nu måste jag göra det. Vet inte vad jag ska göra. Allt känns så tomt och mörkt. Kan inte fatta att min älskade faster nu är borta och inte finns bland oss längre. Hon kämpade länge med sin cancer. Trodde först att hon skulle bli helt frisk men sen kom den tillbaka och spred sig till andra organ. Jävla cancer helvete. Borde kunna utrota det. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH. Blev bara så frustrerad. Sad Crying or Very sad Var vara tvungen att skrika lite. Nu behöver jag verkligen min nattmedecin. Men vet inte hur jag ska få tag på min läkare. Får ju bara ut ett recept åt gången. Kan verkligen inte sova ordentligt. Min hjärna går på högvarv, kan inte slappna av, tårarna bara rinner, hela jag skakar. Kan fortfarande höra mammas ord i telen i går om att min faster bara inte finns längre. Minns bara att jag satt och skakade, skrek, viftade med armarna. Nä kunde inte fatta detta, och det är helt ofattbart, Visste ju att det inte kunde botas men trodde inte att det skulle hända ändå. Tror hela tiden att nu har jag inga tårar kvar men sen kommer dom ändå.


Känner mig så maktlös nu. Vad ska man ta sig till.
confused Crying or Very sad
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Eriiza
Admin
Eriiza


Antal inlägg : 101
Join date : 09-12-20
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

En Stark smärta och saknad  Empty
InläggRubrik: Sv: En Stark smärta och saknad    En Stark smärta och saknad  Icon_minitimelör jul 10, 2010 5:40 pm

Jag förstår din smärta.
Har också problem med min nattmedicin.
Och kan inte sova, är trött som fan, men kommer
aldrig ned i varv.

Har fått ta trippla doser utav den och en helvetes
massa neuroleptika och alkohol på det hela.
Men inte fan har det hjälpt..
Min läkare är för övrigt på semester - igen !

Hoppas på att få svar i veckan.

Och hoppas för din skull att du kan få ordentlig medicin och blir lugnare i själen
. I love you

Tearsofanangel skrev:
Har inte skrivit här på länge men nu måste jag göra det. Vet inte vad jag ska göra. Allt känns så tomt och mörkt. Kan inte fatta att min älskade faster nu är borta och inte finns bland oss längre. Hon kämpade länge med sin cancer. Trodde först att hon skulle bli helt frisk men sen kom den tillbaka och spred sig till andra organ. Jävla cancer helvete. Borde kunna utrota det. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH. Blev bara så frustrerad. Sad Crying or Very sad Var vara tvungen att skrika lite. Nu behöver jag verkligen min nattmedecin. Men vet inte hur jag ska få tag på min läkare. Får ju bara ut ett recept åt gången. Kan verkligen inte sova ordentligt. Min hjärna går på högvarv, kan inte slappna av, tårarna bara rinner, hela jag skakar. Kan fortfarande höra mammas ord i telen i går om att min faster bara inte finns längre. Minns bara att jag satt och skakade, skrek, viftade med armarna. Nä kunde inte fatta detta, och det är helt ofattbart, Visste ju att det inte kunde botas men trodde inte att det skulle hända ändå. Tror hela tiden att nu har jag inga tårar kvar men sen kommer dom ändå.


Känner mig så maktlös nu. Vad ska man ta sig till.
confused Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
https://gethelp.swedishforum.se/
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

En Stark smärta och saknad  Empty
InläggRubrik: En Stark smärta och saknad    En Stark smärta och saknad  Icon_minitimelör jul 10, 2010 1:04 am

Har inte skrivit här på länge men nu måste jag göra det. Vet inte vad jag ska göra. Allt känns så tomt och mörkt. Kan inte fatta att min älskade faster nu är borta och inte finns bland oss längre. Hon kämpade länge med sin cancer. Trodde först att hon skulle bli helt frisk men sen kom den tillbaka och spred sig till andra organ. Jävla cancer helvete. Borde kunna utrota det. AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH. Blev bara så frustrerad. Sad Crying or Very sad Var vara tvungen att skrika lite. Nu behöver jag verkligen min nattmedecin. Men vet inte hur jag ska få tag på min läkare. Får ju bara ut ett recept åt gången. Kan verkligen inte sova ordentligt. Min hjärna går på högvarv, kan inte slappna av, tårarna bara rinner, hela jag skakar. Kan fortfarande höra mammas ord i telen i går om att min faster bara inte finns längre. Minns bara att jag satt och skakade, skrek, viftade med armarna. Nä kunde inte fatta detta, och det är helt ofattbart, Visste ju att det inte kunde botas men trodde inte att det skulle hända ändå. Tror hela tiden att nu har jag inga tårar kvar men sen kommer dom ändå.


Känner mig så maktlös nu. Vad ska man ta sig till.
confused Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En Stark smärta och saknad  Empty
InläggRubrik: Sv: En Stark smärta och saknad    En Stark smärta och saknad  Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
En Stark smärta och saknad
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny medecin.... och ännu mer smärta

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Ångesthantering-
Hoppa till: