Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Stockholmare?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Stockholmare? Empty
InläggRubrik: Sv: Stockholmare?   Stockholmare? Icon_minitimemån maj 10, 2010 10:59 pm

Så synd att man bor en bit bort ju... Men har min familj i Sthlm ja






Fairywings skrev:
Tjelsi skrev:
Hej!
Jag skulle vilja träffa lite fler personer som bor i Stockholm. Ni som gör det och vill ha en till vän kan väl PM:a mig sin msn?

Jag är "nästan" Stockholmare, men du har redan min msn, inte visste jag att du bodde så nära! Razz Vänner kan man aldrig få för många av! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Fairywings




Antal inlägg : 32
Join date : 09-12-21
Ålder : 31

Stockholmare? Empty
InläggRubrik: Sv: Stockholmare?   Stockholmare? Icon_minitimetor apr 29, 2010 5:54 pm

Tjelsi skrev:
Hej!
Jag skulle vilja träffa lite fler personer som bor i Stockholm. Ni som gör det och vill ha en till vän kan väl PM:a mig sin msn?

Jag är "nästan" Stockholmare, men du har redan min msn, inte visste jag att du bodde så nära! Razz Vänner kan man aldrig få för många av! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Tjelsi

Tjelsi


Antal inlägg : 29
Join date : 09-12-21
Ålder : 35
Ort : Stockholm

Stockholmare? Empty
InläggRubrik: Stockholmare?   Stockholmare? Icon_minitimemån apr 26, 2010 8:11 pm

Hej!
Jag skulle vilja träffa lite fler personer som bor i Stockholm. Ni som gör det och vill ha en till vän kan väl PM:a mig sin msn?
Till överst på sidan Gå ner
http://tjelsi.com
Sponsored content





Stockholmare? Empty
InläggRubrik: Sv: Stockholmare?   Stockholmare? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Stockholmare?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Andra saker :)-
Hoppa till: