Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Tack Eriiza!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Eriiza
Admin
Eriiza


Antal inlägg : 101
Join date : 09-12-20
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

Tack Eriiza! Empty
InläggRubrik: Sv: Tack Eriiza!   Tack Eriiza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 11:45 pm

Jag blir så varm inombords för att vara en del utav det.
Att ni har funnit varandra och att ni mår bättre gör mig så glad !

Var precis en sådan sak jag var ute efter
när jag startade detta forum.

Wow, ni lyckades verkligen vända på hela min dag och kväll !
*lycklig*

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Till överst på sidan Gå ner
https://gethelp.swedishforum.se/
Fairywings




Antal inlägg : 32
Join date : 09-12-21
Ålder : 31

Tack Eriiza! Empty
InläggRubrik: Tack Eriiza!   Tack Eriiza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:09 pm

socker skrev:
Jag och Fairywings fick kontakt här på GetHelp.
Det började med att vi pratade om våra problem med varandra, sen utvecklades det till en djupare relation. Och nu känner jag mig princip förälskad i henne.

Jag mår så mycket bättre nu sen jag började prata med henne och jag har inte haft matångest på flera dagar, vi pratar konstant och jag älskar det Smile

Nästa fredag ska vi ses och jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas på en riktigt bra framtid med lilla du Smile

Så jag vill bara tacka Erizza för att du startade detta forum och det här var verkligen inte min tanke med att bli medlem.

Så TACK Very Happy <3

Åh, jag ler efter varje ord du skriver sötis!

Jag mår också så oerhört mycket bättre, och jag är så tacksam, och glad att du känner likadant! Jag glömmer nästan bort hur mörkt det kändes innan vi träffades.

Jag hoppas och tror att det blir så bra det kan bli, jag ser redan ljusare på världen! Och jag längtarlängtar efter nästa fredag, vill spola fram tiden till dess. Jag hoppas verkligen det blir vi, och det har jag en hel del Eriiza att tacka för!

Tack för att du lett mig till en underbar och fantastisk tjej, jag inte kan sluta tänka på, och som ger mig fjärilar i magen! Very Happy

Många kramar från mig I love you
Till överst på sidan Gå ner
 
Tack Eriiza!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Andra saker :)-
Hoppa till: