Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Msn kanske?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
trulyme

trulyme


Antal inlägg : 17
Join date : 09-12-22
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimetis jan 12, 2010 7:24 pm

Jag finns på msn för den som vill skicka iväg ett pm om ni vill ha Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ausgeflippt

Ausgeflippt


Antal inlägg : 29
Join date : 09-12-21
Ålder : 47
Ort : Falkenberg

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimetis jan 12, 2010 5:51 pm

Msn finnes här med. Dock är jag inte så aktiv på msn emellanåt. Det går upp och ner precis som mitt humör. Skicka ett PM om du vill ha den.

Hugz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.ausgeflippt.blogspot.com
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: hej   Msn kanske? Icon_minitimetis jan 12, 2010 1:35 pm

Vill gärna ha din msn om jag får gumman



Jazzy skrev:
Socker: Skicka gärna din msn till mig så kan vi prata på msn! Vet inte hur man skickar pm... Embarassed

Ni andra får självklart oxå höra av er om det finns något intresse!
Till överst på sidan Gå ner
Jazzy

Jazzy


Antal inlägg : 46
Join date : 09-12-29
Ålder : 37

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimetis jan 12, 2010 12:07 pm

Socker: Skicka gärna din msn till mig så kan vi prata på msn! Vet inte hur man skickar pm... Embarassed

Ni andra får självklart oxå höra av er om det finns något intresse!
Till överst på sidan Gå ner
http://jazzyjazzy.blogg.se
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 3:51 pm

skicka gärna ett pm till mig om ni vill ha min msn




JohnDoe skrev:
glömde nämna det men jag finns även på msn varje dag då jag kan ha msn när jag jobbar. men efter den tiden är jag inte online alls så ofta. vill ni snacka av er om det är tungt så PMa mig er msn så addar jag er.
Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 2:33 pm

glömde nämna det men jag finns även på msn varje dag då jag kan ha msn när jag jobbar. men efter den tiden är jag inte online alls så ofta. vill ni snacka av er om det är tungt så PMa mig er msn så addar jag er.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 1:21 pm

JohnDoe skrev:
Fairywings skrev:
JohnDoe skrev:
Vill bara föreslå för Ert bästa att skicka alla adresser via PM och inte skriva dom här då man kan få oönskade gäster osv. Bara ett tips dock Very Happy

Det har du faktiskt väldigt rätt i! Vi borde nog ta MSN den vägen istället. Smile
Välkommen hit föresten!

Japp men tråden är smart för om man "listar sig här" kan man sen bara skicka adressen via PM när man hittat någon att prata med. Det finns alltid dom som vill bråka och dom som skall spamma folk. Så lika bra att vara säker Razz

Tack för välkomnandet!

Msn is the shit ;D Skicka pm om ni vill ha min msn Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 1:12 pm

Fairywings skrev:
JohnDoe skrev:
Vill bara föreslå för Ert bästa att skicka alla adresser via PM och inte skriva dom här då man kan få oönskade gäster osv. Bara ett tips dock Very Happy

Det har du faktiskt väldigt rätt i! Vi borde nog ta MSN den vägen istället. Smile
Välkommen hit föresten!

Japp men tråden är smart för om man "listar sig här" kan man sen bara skicka adressen via PM när man hittat någon att prata med. Det finns alltid dom som vill bråka och dom som skall spamma folk. Så lika bra att vara säker Razz

Tack för välkomnandet!
Till överst på sidan Gå ner
Fairywings




Antal inlägg : 32
Join date : 09-12-21
Ålder : 32

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 11:44 am

JohnDoe skrev:
Vill bara föreslå för Ert bästa att skicka alla adresser via PM och inte skriva dom här då man kan få oönskade gäster osv. Bara ett tips dock Very Happy

Det har du faktiskt väldigt rätt i! Vi borde nog ta MSN den vägen istället. Smile
Välkommen hit föresten!
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 11:43 am

Vill bara föreslå för Ert bästa att skicka alla adresser via PM och inte skriva dom här då man kan få oönskade gäster osv. Bara ett tips dock Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Fairywings




Antal inlägg : 32
Join date : 09-12-21
Ålder : 32

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimemån jan 11, 2010 11:33 am

socker skrev:
Jag undrar lite om man ska byta msn här med några stycken. Vad tycker ni? Vill ni ha min msn skriv ett meddelande Smile

Smart idé! Jag tar gärna din msn. Smile

I love you
Till överst på sidan Gå ner
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimesön jan 10, 2010 10:43 pm

Jag byter gärna msn med dig vännen.



socker skrev:
Jag undrar lite om man ska byta msn här med några stycken. Vad tycker ni? Vill ni ha min msn skriv ett meddelande Smile
Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitimesön jan 10, 2010 10:13 pm

Jag undrar lite om man ska byta msn här med några stycken. Vad tycker ni? Vill ni ha min msn skriv ett meddelande Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Msn kanske? Empty
InläggRubrik: Sv: Msn kanske?   Msn kanske? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Msn kanske?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Andra saker :)-
Hoppa till: