Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Ny medecin.... och ännu mer smärta

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Jobbigt   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitimemån maj 10, 2010 10:54 pm

Nej de är inte kul alls. Har frågat hur många gånger som helst efter ångestdämpande men får aldrig det....


Eriiza skrev:
Fy jag förstår verkligen.
Jag hade samma sak, plus mensvärk, det var inget lyckat combo.

Men kan du inte få en annan medicin istället?
Eller åtminstonde något som dämpar biverkningarna ? Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Eriiza
Admin
Eriiza


Antal inlägg : 101
Join date : 09-12-20
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Sv: Ny medecin.... och ännu mer smärta   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitimemån mar 22, 2010 2:40 pm

Fy jag förstår verkligen.
Jag hade samma sak, plus mensvärk, det var inget lyckat combo.

Men kan du inte få en annan medicin istället?
Eller åtminstonde något som dämpar biverkningarna ? Shocked
Till överst på sidan Gå ner
https://gethelp.swedishforum.se/
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Sv: Ny medecin.... och ännu mer smärta   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitimesön mar 21, 2010 11:35 pm

Det är inte kul alls. Vaknade med magvärk som har suttit i hela dagen inte kul alls. usch usch orkar snart inte mer



Eriiza skrev:
Det här låter inte roligt alls. Crying or Very sad
Men det kan vara biverkningar, hatar att de skall vara så extrema.
Även ens humör brukar bli mycket sämre, i alla fall på mig.
Har dock inte ätit just Venlafaxin, men på Cipralex och Fluoxetin reagerade jag på detta sätt.
Det är verkligen hemskt... Evil or Very Mad

Tearsofanangel skrev:
Ja nu har man en ny medicin har slutat med Citalopram som aldrig hjälpte vet inte varför jag åt den så länge egentligen. Min nya heter Venlafaxin skumt namn tycker jag, den ska tydligen vara bättre, men känns inte så mycket bättre just nu iallafall. Har mått illa flera dagar nu i sträck, fått yrsel huvudvärk och helt slö. Men de kan nog vara biverkningen hoppas jag iallafall. Mår inte bra i själen heller känns som att man slits itur på mitten, smärtan gör så ont i kroppen hela tiden. Värken i alla muskler blir bara värre och värre, har huvudvärk dagligen smärtan går ner i nacken, axlarna och ryggen hela tiden. Just nu gör de jätteont i bröstet och har yrsel hatar detta. Har iallafal träffat en psykiatriker men tycker inte de ledde någon vart fick ingen direkt diagnos men han tror att de är bipolär med. Trodde de skulle vara mer som en utredning men han bara pratade och sen fick jag en annan medicin utskriven bara. Vill inte ha de så här går under snart klarar inte mer,

är så rädd för att min faster ska dö med hon är jättesjuk i cancer igen som kommit tillbaka Sad
Till överst på sidan Gå ner
Eriiza
Admin
Eriiza


Antal inlägg : 101
Join date : 09-12-20
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Sv: Ny medecin.... och ännu mer smärta   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitimelör feb 27, 2010 9:07 pm

Det här låter inte roligt alls. Crying or Very sad
Men det kan vara biverkningar, hatar att de skall vara så extrema.
Även ens humör brukar bli mycket sämre, i alla fall på mig.
Har dock inte ätit just Venlafaxin, men på Cipralex och Fluoxetin reagerade jag på detta sätt.
Det är verkligen hemskt... Evil or Very Mad

Tearsofanangel skrev:
Ja nu har man en ny medicin har slutat med Citalopram som aldrig hjälpte vet inte varför jag åt den så länge egentligen. Min nya heter Venlafaxin skumt namn tycker jag, den ska tydligen vara bättre, men känns inte så mycket bättre just nu iallafall. Har mått illa flera dagar nu i sträck, fått yrsel huvudvärk och helt slö. Men de kan nog vara biverkningen hoppas jag iallafall. Mår inte bra i själen heller känns som att man slits itur på mitten, smärtan gör så ont i kroppen hela tiden. Värken i alla muskler blir bara värre och värre, har huvudvärk dagligen smärtan går ner i nacken, axlarna och ryggen hela tiden. Just nu gör de jätteont i bröstet och har yrsel hatar detta. Har iallafal träffat en psykiatriker men tycker inte de ledde någon vart fick ingen direkt diagnos men han tror att de är bipolär med. Trodde de skulle vara mer som en utredning men han bara pratade och sen fick jag en annan medicin utskriven bara. Vill inte ha de så här går under snart klarar inte mer,

är så rädd för att min faster ska dö med hon är jättesjuk i cancer igen som kommit tillbaka Sad
Till överst på sidan Gå ner
https://gethelp.swedishforum.se/
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Ny medecin.... och ännu mer smärta   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitimetis feb 16, 2010 11:50 pm

Ja nu har man en ny medicin har slutat med Citalopram som aldrig hjälpte vet inte varför jag åt den så länge egentligen. Min nya heter Venlafaxin skumt namn tycker jag, den ska tydligen vara bättre, men känns inte så mycket bättre just nu iallafall. Har mått illa flera dagar nu i sträck, fått yrsel huvudvärk och helt slö. Men de kan nog vara biverkningen hoppas jag iallafall. Mår inte bra i själen heller känns som att man slits itur på mitten, smärtan gör så ont i kroppen hela tiden. Värken i alla muskler blir bara värre och värre, har huvudvärk dagligen smärtan går ner i nacken, axlarna och ryggen hela tiden. Just nu gör de jätteont i bröstet och har yrsel hatar detta. Har iallafal träffat en psykiatriker men tycker inte de ledde någon vart fick ingen direkt diagnos men han tror att de är bipolär med. Trodde de skulle vara mer som en utredning men han bara pratade och sen fick jag en annan medicin utskriven bara. Vill inte ha de så här går under snart klarar inte mer,

är så rädd för att min faster ska dö med hon är jättesjuk i cancer igen som kommit tillbaka Sad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ny medecin.... och ännu mer smärta Empty
InläggRubrik: Sv: Ny medecin.... och ännu mer smärta   Ny medecin.... och ännu mer smärta Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ny medecin.... och ännu mer smärta
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» En Stark smärta och saknad

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Ångesthantering-
Hoppa till: