Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Tack till er alla

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Tack till  er alla Empty
InläggRubrik: Sv: Tack till er alla   Tack till  er alla Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:47 pm

Vad gullig du är Jazzy....
Jazzy skrev:
darkangel80 skrev:
Hej

blev så inspirerad av när socker la in sitt fina meddelande till Fairywings. Måste verkligen säga att jag är så glad för att jag blev medlem här, Alla är så himla underbara, Sen är de så härligt att kunna känna att de finns så många som mår så dåligt som jag gör, och att man kan få en förståelse hela tiden, Värmer verkligen i mitt lilla hjärta när jag nu säger att ni betyder så otroligt mycket för mig,

Vill så gärna lära känna er mer och mer. Sitter just nu med ångest som vanligt orkar inte med detta, vill ha en diagnos nu....

Men med er så känns de som att allt blir ljusare.

Tack till er alla underbara speciellt Fairywings, Socker, Jazzy som jag har fått sån underbar kontakt med på msn.


I love you


Tack själv! Även jag är oerhört glad över att detta stället finns. Det fick mig att hitta till dig, Darkangel80 & tillbaka till Socker, som jag hade kontakt med för några år sedan!

Inget stöd är så bra som det som kommer från såna som verkligen förstår!
I love you
Till överst på sidan Gå ner
Jazzy

Jazzy


Antal inlägg : 46
Join date : 09-12-29
Ålder : 37

Tack till  er alla Empty
InläggRubrik: Sv: Tack till er alla   Tack till  er alla Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:45 pm

darkangel80 skrev:
Hej

blev så inspirerad av när socker la in sitt fina meddelande till Fairywings. Måste verkligen säga att jag är så glad för att jag blev medlem här, Alla är så himla underbara, Sen är de så härligt att kunna känna att de finns så många som mår så dåligt som jag gör, och att man kan få en förståelse hela tiden, Värmer verkligen i mitt lilla hjärta när jag nu säger att ni betyder så otroligt mycket för mig,

Vill så gärna lära känna er mer och mer. Sitter just nu med ångest som vanligt orkar inte med detta, vill ha en diagnos nu....

Men med er så känns de som att allt blir ljusare.

Tack till er alla underbara speciellt Fairywings, Socker, Jazzy som jag har fått sån underbar kontakt med på msn.


I love you


Tack själv! Även jag är oerhört glad över att detta stället finns. Det fick mig att hitta till dig, Darkangel80 & tillbaka till Socker, som jag hade kontakt med för några år sedan!

Inget stöd är så bra som det som kommer från såna som verkligen förstår!
Till överst på sidan Gå ner
http://jazzyjazzy.blogg.se
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Tack till  er alla Empty
InläggRubrik: Tack till er alla   Tack till  er alla Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:23 pm

Hej

blev så inspirerad av när socker la in sitt fina meddelande till Fairywings. Måste verkligen säga att jag är så glad för att jag blev medlem här, Alla är så himla underbara, Sen är de så härligt att kunna känna att de finns så många som mår så dåligt som jag gör, och att man kan få en förståelse hela tiden, Värmer verkligen i mitt lilla hjärta när jag nu säger att ni betyder så otroligt mycket för mig,

Vill så gärna lära känna er mer och mer. Sitter just nu med ångest som vanligt orkar inte med detta, vill ha en diagnos nu....

Men med er så känns de som att allt blir ljusare.

Tack till er alla underbara speciellt Fairywings, Socker, Jazzy som jag har fått sån underbar kontakt med på msn.


I love you
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tack till  er alla Empty
InläggRubrik: Sv: Tack till er alla   Tack till  er alla Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tack till er alla
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Andra saker :)-
Hoppa till: