Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Tack Erizza!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Tack Erizza! Empty
InläggRubrik: Sv: Tack Erizza!   Tack Erizza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:15 pm

Det förstod jag, vad härligt att man kan känna så. Jag hoppas att ni får de mysigt nu jag tycker mycket om Fairywings och hoppas att det kan bli en härlig vänskap. Då menar jag såklart er båda. ni är så underbara båda två


socker skrev:
Ja jag är också glad att det finns. Men det är mer än en vän-relation mellan mig och Fairywings. Jag är så lycklig med henne Smile Hon är det bästa som har hänt mig på riktigt riktigt länge Smile


darkangel80 skrev:
Hej


vad fint du skriver, jag är så glad för detta community med har fått kontakt med sååå många underbara människor här. Håller verkigen med dig om Fairywings, hon är helt underbar, har en härlig kontakt med henne på msn och hon förstår en så himla bra, Så är så glad också att jag lärt känna henne så bra, Hoppas verkligen man kan få träffa henne med, och er andra såklart. Ni alla är så underbara. Har fått så mycket härlig kontakt med er och såklart Fairywings med.



Kraaam


socker skrev:
Jag och Fairywings fick kontakt här på GetHelp.
Det började med att vi pratade om våra problem med varandra, sen utvecklades det till en djupare relation. Och nu känner jag mig princip förälskad i henne.

Jag mår så mycket bättre nu sen jag började prata med henne och jag har inte haft matångest på flera dagar, vi pratar konstant och jag älskar det Smile

Nästa fredag ska vi ses och jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas på en riktigt bra framtid med lilla du Smile

Så jag vill bara tacka Erizza för att du startade detta forum och det här var verkligen inte min tanke med att bli medlem.

Så TACK Very Happy <3
cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tack Erizza! Empty
InläggRubrik: Sv: Tack Erizza!   Tack Erizza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 9:12 pm

...


Senast ändrad av socker den sön feb 07, 2010 7:16 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Tearsofanangel

Tearsofanangel


Antal inlägg : 72
Join date : 09-12-28
Ålder : 43
Ort : Tierp

Tack Erizza! Empty
InläggRubrik: Sv: Tack Erizza!   Tack Erizza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 8:42 pm

Hej


vad fint du skriver, jag är så glad för detta community med har fått kontakt med sååå många underbara människor här. Håller verkigen med dig om Fairywings, hon är helt underbar, har en härlig kontakt med henne på msn och hon förstår en så himla bra, Så är så glad också att jag lärt känna henne så bra, Hoppas verkligen man kan få träffa henne med, och er andra såklart. Ni alla är så underbara. Har fått så mycket härlig kontakt med er och såklart Fairywings med.



Kraaam


socker skrev:
Jag och Fairywings fick kontakt här på GetHelp.
Det började med att vi pratade om våra problem med varandra, sen utvecklades det till en djupare relation. Och nu känner jag mig princip förälskad i henne.

Jag mår så mycket bättre nu sen jag började prata med henne och jag har inte haft matångest på flera dagar, vi pratar konstant och jag älskar det Smile

Nästa fredag ska vi ses och jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas på en riktigt bra framtid med lilla du Smile

Så jag vill bara tacka Erizza för att du startade detta forum och det här var verkligen inte min tanke med att bli medlem.

Så TACK Very Happy <3
cheers
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tack Erizza! Empty
InläggRubrik: Tack Erizza!   Tack Erizza! Icon_minitimefre jan 15, 2010 8:28 pm

...


Senast ändrad av socker den sön feb 07, 2010 7:15 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tack Erizza! Empty
InläggRubrik: Sv: Tack Erizza!   Tack Erizza! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tack Erizza!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: Andra saker :)-
Hoppa till: