Get HELP here
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

 

 Rehabilitering

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Rehabilitering Empty
InläggRubrik: Sv: Rehabilitering   Rehabilitering Icon_minitimemån jan 11, 2010 1:27 pm

Låter fint men verkar inte finnas nära mig :/ Har ju lite problem med min plats i Sverige när det gäller sånt.

Gör en liten lista på Fontänhus i Sverige och deras hemsidor så ni lättare kan hitta. Annars går ni in här (tror jag):

Fontänhuset Bryggan - Helsingborg
Fontänhuset Malmö
Fontänhuset Örebro
Fountain House Stockholm
Göteborgsfontänen
Fontänhuset Båstad
Fontänhuset Nyköping
Falkenbergs Fontänhus
Fontänhuset Eksjö
Halmstad Fontänhus
Till överst på sidan Gå ner
Eriiza
Admin
Eriiza


Antal inlägg : 101
Join date : 09-12-20
Ålder : 33
Ort : Uddevalla

Rehabilitering Empty
InläggRubrik: Sv: Rehabilitering   Rehabilitering Icon_minitimesön jan 10, 2010 8:30 pm

Hm, har inte heller hört talas om sådant.
Kostar det en massa ?
Till överst på sidan Gå ner
https://gethelp.swedishforum.se/
Jazzy

Jazzy


Antal inlägg : 46
Join date : 09-12-29
Ålder : 37

Rehabilitering Empty
InläggRubrik: Sv: Rehabilitering   Rehabilitering Icon_minitimefre jan 08, 2010 7:32 pm

Har aldrig hört talas om det förut, vet du vart i Sverige det finns såna ställen?
Till överst på sidan Gå ner
http://jazzyjazzy.blogg.se
Vingklippt

Vingklippt


Antal inlägg : 13
Join date : 09-12-22
Ort : Södermanland

Rehabilitering Empty
InläggRubrik: Rehabilitering   Rehabilitering Icon_minitimefre jan 08, 2010 7:22 pm

Tips på saker som funkar!

Själv har jag jus blivit medlem i ett fontänhus. Det är i princip en öppen mötesplats för människor med psykiskohälsa. Det blir lite vad man gör det till. Det jag gillar är att det är fritt från vården, diagnoser och fördommar. Man får vara sej själv och uppskattas för det man bidrar med. Svårt att förklara ordentligt. Men för alla er som bor i närheten av ett. Det är i alla fall värt ett besök. Det är ett riktigt bra sätt att må bättre på. Komma ut, träffa andra och få rutin i vardagen.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rehabilitering Empty
InläggRubrik: Sv: Rehabilitering   Rehabilitering Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rehabilitering
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: De små positiva sakerna . . .-
Hoppa till: